Zwroty i Reklamacje

z w r o t y



Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Szafa Małgosi - bielizna i ubranka dla niemowląt produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).



1) Wypełnij formularz: ZWROT

(Formularz może być też napisany odręcznie)

2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz zwrotu i paragon. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio zapakowane, tak, aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia.

3) Prosimy o rozważne zakupy na wyprzedażach, ponieważ towar przeceniony nie podlega wymianie.

4) Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, brak paragonu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych, np. środki piorące itp.


Otrzymany produkt należy odesłać na adres:



"Małgosia", ZPH ,

z dopiskiem: Szafa Małgosi,

ul. Skrzydlata 4 ,

26-600 Radom

wraz z wypełnionym formularzem "Formularz zwrotu",



5) Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem!

6) Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

7) Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.



r e k l a m a c j e



W przypadku, gdy zakupiony produkt/produkty okażą się wadliwe, masz prawo reklamować je w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: szafamalgosi@gmail.com lub drogą pocztową:




"Małgosia",ZPH ,

z dopiskiem: Szafa Małgosi,

ul. Skrzydlata 4,

26-600 Radom

wraz z wypełnionym formularzem "Formularz reklamacji".



1) Wypełnij formularz: REKLAMACJA

(Formularz może być też napisany odręcznie)

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz zwrotu i paragon. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio zapakowane, tak, aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia.

3) Prosimy o rozważne zakupy na wyprzedażach, ponieważ towar przeceniony nie podlega wymianie/reklamacji.

4) Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem!

5) Każdy zwracany produkt powinien być czysty (lub jeśli nie używany - z oryginalnymi metkami, bez śladów używania) odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

6) Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

7) W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Szafa Małgosi - bielizna i ubranka dla niemowląt zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

8) Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.


Życzymy pomyślnych i udanych zakupów!



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl